środa, 22 grudnia 2010

Trzymanie kostki/gitary

Trzymanie kostki, gitary

Cholernie nie chce mi się rozpisywać na ten temat... wydaje mi sie ze kazdy powinien trzymac instrument w taki sposób jak jest jemu wygodnie
ale, widziałem kiedyś chłopaka który trzymał kostkę gitarową wszystkimi palcami na raz[!]wiec, postanowiłem porobić /opisać
rzeczy ktore wedlug mnie sa bardzo istotne

1.błąd - Czyli czego najlepiej unikać

Podczas nauki gry musimy pamietac o tym, że jeżeli odczuwamy jakis ból (nadgarsta,przedramienia,penisa) oznacza to iż cos jest nie tak. bład moze
być w naszym sposobie trzymania gitary, ulozenia ręki, długości paska czy nieodpowiedniej pozycji... Oczywiście nie muszę chyba pisać że jedynym wyjściem
z takiej sytuacji jest modyfikacja naszego sposobu gry.

2.Trzymanie kostki

Moim zdaniem jedynym słusznym  sposobem gry jest trzymanie tej kostki w dwóch palcach(kciuk,wskazujący), .
 Kostkę należy trzymać tak, że przy dość mocnym uderzeniu w struny nie obracała nam się w palcach
oraz nie wypadła z dłoni. Dobra... to już wiemy, a co z pozostałymi trzema palcami? Można je podkurczyć bądź też wyprostować  polecam jednak ta drugą
metodę ponieważ wydaje mi się, ze dłoń w takiej pozycji jest nieco stabilniejsza i możemy oprzeć sobie palce na korpusie.

3.-manie Gitary

Grając na gitarze polecam granie na stojąco... Czemu? Szybciej przyzwyczaimy się do gry w takiej pozycji przez co nie będziemy
w przyszłości mieli problemów z grą na koncercie(sam tego doświadczyłem). Pamiętajcie o dobraniu optymalnej długości paska,
faktem jest, że nisko zawieszona gitara wygląda bardziej "TRUe" jednak czasem lepiej trochę "gorzej[?]" wyglądać, ale wygodnie i stabilnie trzymać nasz instrument.

3 komentarze:

  1. Dobra knot, przestań blogować tylko choć lepiej na jakieś piwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo elementów podczas gry na gitarze musi ze sobą współgrać i jestem zdania, że to jest sukces do dobrej gry. Jak również niedawno czytałem na stronie https://www.eostroleka.pl/dobra-gitara-klasyczna---cena-nie-jest-gwarantem-jakosci,art83104.html to jak najbardziej wybór gitary klasycznej, nie musi być taki łatwy jak nam się wydaje.

    OdpowiedzUsuń

Serwis polecany przez: Good Sites, Link Resources oraz LinkVote.