wtorek, 16 listopada 2010

Wstęp

Witam was serdecznie ;]

   Parę dobrych lat temu, zafascynowany magią muzyki metalowej, odkryłem w sobie wewnętrzną chęć grania jej na gitarze elektrycznej. Zapisałem się nawet na naukę gry do "Domu Kultury" w moim mieście, jednak materiał jaki był tam realizowany w żaden sposób nie był tym czego oczekiwałem. Postanowiłem szukać pomocy w internecie jednak nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na pytanie "JAK GRAĆ METAL?"

No właśnie... Jak? 

Jedni uważają że potrzebna jest spora ilość alkoholu, groźna mina i ostry przester a dla drugich niezmiernie ważne jest jak najszybsze "Napier*******"  w struny ;]
Co jest prawdą? Wszystko po trochu... ;]
Jak wiadomo w różnej muzyce używamy różnych technik gry... (Palm Muting, Flażolety wyciskane, legato itd) które z nich są najbardziej użyteczne w metalu? jak można ich używać? Jak je zagrać ?

No właśnie ;] i tym zajmiemy się w moim blogu.
Będę umieszczał filmiki (własnej produkcji) i opisywał dokładnie "co i jak". Na samym początku zajmiemy się rzeczami podstawowymi (opis gitary i ich typy, trzymanie gitary, trzymanie kostki itp)
Z góry chciałbym zaznaczyć iż nie jestem drugim Kerrym Kingiem i rzeczy które będę tu zamieszczał mogą różnić się od sposobu gry innych gitarzystów. (każdy gra inaczej ;p)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serwis polecany przez: Good Sites, Link Resources oraz LinkVote.